Automatische Updater

Meer
4 jaren 3 maanden geleden #3 door Peter Wester
Er zijn meldingen binnengekomen dat de Automatische update niet functioneerde na introductie in v2.5. Ikzelf heb het fenomeen op twee PC's mogen meemaken.
Probleem ligt hem dat de archive/unarchive component niet op alle PC's worden herkend. Kortom de BROUpdate wordt gedownload, niet unzipped en de BROUpdater vind geen update bestanden. De remedie is beschreven, zie Home.
Een nog eenvoudiger workaround is om te kijken of de \\BROdeLuxe2\Temp\BROUpdate map bestanden bevat of niet. Indien niet, unzip \\BROdeLuxe2\Temp\BROUpdate.zip . Doe dit als je het scherm ziet waarin wordt gevraagd om de automatische update te laten uitvoeren nadat je de update gedownload hebt.

Zijn er gebruikers die Automatische Update problemen hebben gekend en deze remedie hebben toegepast?

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
4 jaren 1 maand geleden #5 door Peter Wester
In BROdeLuxe2 2.5.3 is de zip/unzip module vervangen door de module die in .NET Framework 4.6 aanwezig is. Na 2.5.3 verwacht ik geen problemen meer met de BROUpdater.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
4 jaren 2 weken geleden - 4 jaren 2 weken geleden #6 door Peter Wester
Verscheidene tests gedaan met de nieuwe zip/unzip module van .NET FRamework 4.6. Op de test machines waar .NET Framework 4.6 is geinstalleerd, werkt het update mechanisme weer goed voor versies 2.5.3 en hoger!
Laast bewerkt: 4 jaren 2 weken geleden door Peter Wester.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
3 jaren 11 maanden geleden #7 door Peter Wester
Automatische update naar 2.5.4 op 'probleem' PC's uitgevoerd waar versie 2.5.3 uitgerold was. Automatische update verliep zonder problemen. Het vervangen van de (un)archive module door de .NET component heeft het probleem daadwerkelijk opgelost!

Mochten er 2.5.3 gebruikers zijn waar de automatische update naar 2.5.4 niet werd uitgevoerd, graag melden (met log files).

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.270 seconden
Gemaakt door Kunena